Dumma, dumma tvättmaskin!!

Nu när jag äntligen fått tvättstuga i huset (har tvättat i garaget i nästan ett år, inte kul) så vill inte tvättmaskinen fungera. Vi har kört fyra maskiner sedan vi flyttade den så det har inget med flytten att göra. Grrrrrr jag blir så arg!!! Kristian har ringt efter någon gubbe som ska komma och titta på den och vi har fortfarande garanti på den så det är bara hoppas att det är något fel som går på garantin.

Här kommer lite bilder på vad min älskade sambo ägnat sig åt på sina tre veckors semester.

                
Tvättstugan efter renovering. Innan var det ett kök men vi tycker att det räcker med ett kök i huset så det fick bli tvättstuga av det lilla. Två kök och ingen tvättstuga kan det bli tokigare.


Toletten Före

          

Toaletten Efter

          
Lilla toaletten på övervåningen.

När nu måste jag gå till jobbet, vi ska ha möte.

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint ni fått i ert hus! Precis Elin och Rob-stil =). Jag vill också bo i hus!

2009-02-05 @ 12:37:35
Postat av: Jessica

Tack Elin, vad söt du är!! Ja det är ju väldigt skönt med ett eget hus men ni har ju nästan det ni med. Du får ta och komma och hälsa på någon gång. Kram kram

2009-02-05 @ 20:04:02
Postat av: Camilla

Åååå, det blev verkligen jätte bra Jessica. Är bara sååå mycket ni. =) Kan inte annat än säga att jag är avundsjuk på er! kram kram

2009-02-05 @ 20:15:12
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Maria

Gud vad fint det blev gumman måste få komma upp o kika nån dag.

2009-02-05 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0