Dumma, dumma bil!

När jag satt på mötet och fortfarande var lite deppig för att tvättmaskinen inte fungerar så får jag meddelande från Kristian och grabbarna som var i skövde, bilen var trasig :-(. Bara betala 1200 och se glad ut. Men nu fungerar den i alla fall som den ska. Mötet hade väll inget direkt kul att komma med, samma som vanligt med prat om intraphone och budget som vi inte kan hålla. Men vi fick ju semlor i alla fall. Det är tur att jag har en så bra chef och söta arbetskamrater annars hade jag gett upp för längesedan.
Imorgon ska pappa åka och hämta vårt nya vitrinskåp :-) Som jag har längtat.

Här hemma är jag och Melvin supertrötta. Han sitter i sin puff och tittar på Evas Funkarprgram eller vad det nu heter. Det får nog bli sängen tidigt för honom ikväll tror jag. Kristian är hemma hos Matte på grabbkväll, det har dom typ varje Torsdag.


Så är ligger skrutten just nu och myser.


Fötterna på bordet.

Nu får jag nog snart byta om till pyjamas och göra välling till Melvin innan han somnar.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0