Äntligen är den här dagen slut!!

Den här dagen har vart lååååång. Kl 6.30 fick jag tvinga upp en supertrött och grinig M och då hade K redan åkt till Örebro med sina föräldrar för att operera sitt dumma knä. Lämnade tröttisen på dagis lite efter sju, jobbade till 13.00 och åkte och hämtade samma lille tröttis (dom låg och vilade när jag kom) så vi åkte hem och vilade till kl15.20.
Kl 16.30 var det bara för mig att åka och jobba igen :-(. Nu e jag trööööött!! Så nu är det riktigt skönt att dagen är slut och att jag har en ledig helg att njuta av :-). K ligger i soffan och titta på HJÄLP!! Världens sämsta om jag får säga vad jag tycker, totalt meningslöst.

Här kommer lite bilder från kalaset igår.



    





    
Melvin roar sig :-).


Mamma och pappa river väggar i takt med att barn flyttar ut :-) nu när Andreas har flyttat och även Erica är på väg har dom tagit bort en vägg där nere så det blir ett stort vardagsrum / matsal och det kommer nog bli riktigt fint. Jag älskar den nya tapeten.

Nu ska jag se vem som åker ut i Let's dance.

Kram / J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tapeten är riktigt snygg. Kommer bli jätte fint hemma hos mamma och pappa. Jag har utmanat dig i bloggen. =) Jag vill att du listar dina 8 värsta ovanor. kram kram

2009-02-14 @ 09:59:39
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Erica

Snygg tjej där annars...

2009-02-14 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0