Grodgardiner till en liten prins med blåtira.

Melvins gardiner blev ju snea och konstiga när jag tvättade dom så nu har han fått nya med söta grodprinsar på :-).


Supergulligt fynd för bara 69 kr :-). Dom passade fint i hans rum.

Idag slutade både jag och K kl 13 så då hämtade vi en tröttis på dagis och åkte till stan och åt smaskig lunch på statt. Men jag blev så sjukt mätt så jag fick knip i magen. Kan inte äta alls stora portioner innan jag håller på att spricka. Vet inte om det kan vara så att bebis trycker på magsäcken eller något???? Någon som vet om det kan bli så??? Så jag fick åka hem och dra av mig byxorna och krypa ner i sängen och sov till 16.30 :-) men jag var så trött så jag behövde nog det idag. Ja ja, god mat var det i alla fall.


Så här såg M ut igår när jag hämtade honom på dagis :-(.

Han sprang tydligen med ett staket till en bondgård i handen och snubblade så att det slog till under ögat :-(. Så kan det gå när man har för mycket spring i benen.

Nu ska jag och M (K är och spelar volleyboll) äta superenkel men mycket god pastagratäng.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackars liten! Tur i oturen dock att staketet inte slutade i ögat!



Känner igen det där med maten. Jag vet att jag hade så med Lowa i perioder. Antar att det är som du skriver...



Mysiga gardiner! Jag längtar tills jag får fixa i Lowas rum. Vi har valt att vänta lite med det. Dessutom hade Rob Wilmers rum som sitt projekt, så Lowas är mitt ;)



Ha det!

KRAM

2009-12-03 @ 18:52:52
Postat av: Erica

Jag hade det oxå så med maten när jag var gravid! Stackars lilla killen.. Väldigt söta gardiner! Precis i min smak :)

2009-12-03 @ 21:30:22
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Stina

Usch, stackarn!



Vilken vecka är du i?

2009-12-03 @ 21:56:37
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0