Kristallen

Ligger här i soffan och tittar på Kristallen, kul tycker jag. Jag och Melvin tog en promenad ner till stan förut. Köpte en ny mössa till honom. Det blev även stora fina rosor till Kristian (han undrar ibland varför inte han får blommor så nu är det hans tur) och en liten flaska bubbel som som vi ska njuta av när han kommer hem från jobbet :-). Vi visar på tok för sällan hur mycket vi tycker om varandra och det senaste har vi tjatat och gnabbats en del.
Men jag älskar dig min prins!


My Love!!

Imorgon ska jag och mamma åka till Skövde för jag ska leta födelsedagspresent till Kristian för han fyller snart år. Har ingen aning om vad jag ska hitta på bara.
Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0