God morgon!!

Det blev verkligen sovmorgon idag (en efterlängtad sådan) till 9.30 och nu efter att jag har ätit en frukost bestående av knäckemackor med skinkost och smoothie så har jag nog fått en vitaminkick för jag känner mig riktigt pigg. Har just tittat på underbara bröllopsbilder av prinsessan och hennes fina man. Så vackert.....sitter bara och ler och får tårar i ögonen. Fler bilder hittar man hos Anna-Stina. Dessa två bloggar är för övrigt två utav dom som jag MÅSTE läsa varje dag.

Nu åker Kristian iväg till Rehab för och träna och idag ska han börja jobba igen. Det kommer bli konstigt att detbara är jag och Melvin så mycket nu, men mysigt. Hoppas bara att hans knä kommer må bra för han känner ju av när vi har gått mycket och det gör han ju hela dagarna på sitt jobb.

Nu ska jag göra mig redo för dagen! Ha en bra vecka.
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0