God morgon!!

Ligger här i soffan med en sovande M på magen och försöker skriva med en hand, går sådär bra om man säger det så. Ursäkta avsaknaden av inlägg igår men det var full rulle hela dagen. Först ringde dom och ville att jag skulle komma och jobba 7-13 vilket jag självklart gjorde snäll som jag är :-). På em fick vi besök av Stina och vi tog en promenad ner till stan för en fika. På kvällen var Maria och Milton här och vi tog en sväng till donken och dom åkte hem först vid 22-tiden.

Idag är det underbart soligt väder ute trots lite SNÖÖÖÖ!! Varför undrar jag!!!
Startade dagen med ett avsnitt av grays så nu har jag hunnit ikapp i serien, äntligen. Jag låg typ sex avsnitt efter. Det är inte klokt vad bra den serien är.

Idag ska jag besiktiga bilen och jobba 15.30-21.30. inget utav det är något vidare sköj!!
Nu ska jag äta fukost och sedan ska jag och M ta en promenad i solen. Nu vaknade han också.

Ha en fab dag!! Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Heej! KUL! Kämpa på! Ja va bra, då får vi se när vi kan ta det då =) Puss

2008-03-19 @ 09:07:06
URL: http://frogsandprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0