God morgon Tisdag!!

ÅÅÅÅÅ vad jag är trött idag. Ska ta en lååång morgonpromenad med mamma om en stund. Lite trött i kroppen efter gårdagens pass.
Måste ge mig själv lite cred, Går så fruktansvärt bra med med mitt snaskförbud och viktnedgång. Har gått ner 2 kg sedan förra veckan :-). Tänk vad lite motion och regelbundna måltider kan göra.
Ikväll ska jag jobba 15.30-21.30 känns sådär om jag ska vara ärlig. Vet ju att det är så mycket att göra.
Nu ska jag äta frukost!
Ha en undrebar dag och ett extra lycka till åt min söta vän Erica.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: The coatch ;)

Men GRATTIS!!!
Tack för lyckönskningar! Nu är jag utbildad KulturTurismEntreprenör!! Nej ingen särskrivning där inte! ;)
Puss å kraaam till världens duktigaste Jessica!

2008-03-11 @ 15:39:45
URL: http://frogsandprincess.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0